468x60

* 无论身在何方,灵魂深处的那一个人是一生的牵挂*

I can live better than before

Sunday, July 31, 2011
昨天看到他的status,心里还有一点点的难过。
我并不是还没放下他,而是替他的所作所为而难过。
哈哈。。。
那一刻,我为我自己作出了一个决定。
我决定unfriend 他
因为,我不想看到他的样子在我的面子书上
因为, 我面子书上的朋友都要是好人(对我而言是好人)

I wanna tell him tat, I'm very enjoy my life now, without you, I can live better than before.
I'm so happy because I have my friends, my bestie, and my family. I wont live bad because of losing you, I don't allow myself to happen.

0 comments:

Post a Comment